مشاورین مسکن افق

مشاورین املاک تهران
با ما تماس بگیرید : 44706010

تاریخ: 1401-03-13

نکات حقوقی معاملات املاک از 0تا 100

قسمت اول

در این سری از مطالب املاک افق جامع قصد داریم که شما را با نکات حقوقی املاک که ممکن است بیشتر در معرض آن قرار بگیرید آشنا کنیم. حقوق املاک مباحث ساده ای نیستند بلکه یکی از پیچیده ترین مباحث در علم حقوق و همچنین در رویه قضایی به حقوق املاک و نکات آن بر می گردد مثلا در مورد خرید و فروش یا معامله ملک و زمین که هرشخصی ممکن است با آن روبرو شود کار ساده‌ای نیست؛ و خیلی از افراد مطلع نیستند که در هنگام خرید و فروش ملک باید به چه نکات و موارد مهمی توجه کنند. گاهی معاملات املاک ، مشکلاتی مانند عدم تعهد به قرار داد از سمت طرفین معامله یا مشاور املاک ، افراد را به دردسرهای حقوقی و مالی بسیاری می اندازد. و روزانه شاهد افراد بسیار زیادی هستیم که تنها به خاطر رعایت نکردن یکسری نکات حقوقی ملکی به مشکلات بسیار زیادی مواجه شدند. لذا ابتدا قصد داریم در مورد نکات مهم در خرید املاک صحبت کنیم.

 

نکات مهم در خرید املاک
پروسه خرید زمین و خانه گاهی آن قدر پیچیده می‌شوند که بسیاری از مردم نمی‌دانند در این مواقع چگونه باید عمل کنند. بنابراین تن به قراردادی می دهند که در واقع با چشمان بسته امضا می شود. روزانه شاهد افرادی هستم که به دفتر مراجعه می کنند و در تله ی بسیار بدی گرفتار شده اند آن هم به دلیل امضای قراردادی که آگاهی کاملی از عواقب آن نداشته اند و فقط با دانستن یک یا چند مفاد حقوقی و یا با همراهی یک فرد آگاه و یا وکیل معاملات املاک، می توانستند از به وجود آمدن آن جلوگیری کنند. و جلوی بسیاری از ضرر و زیان ها را در همان ابتدای کار بگیرند.
پس ما با همراه باشید تا در مطالب آتی  نکات مهم در خرید املاک را آموزش ببینید.

جستجوی ملک



نگران یافتن ملک مورد نظر خود نباشید

ما با استفاده از فایل هزاران مورد مسکن فروش و اجاره، فایل مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن خواهیم یافت.

چگونه فایل مورد نظر را پیدا کنیم

جهت یافتن فایل مسکن مورد نظر خود، با استفاده از فرم جستجو موجود در صفحات سایت اقدام به جستجوی فایل مسکن مورد علاقه خود نمائید.

آیا برای اتخاذ تصمیم بهتر نیاز به مشاوره یک حرفه ای دارید؟

مشاوران ما در هر لحظه آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه املاک می باشند

با ما تماس بگیرید!