مشاورین مسکن افق

مشاورین املاک تهران
با ما تماس بگیرید : 44706010

تاریخ: 1401-06-06

برجام، زهر تورم را از معاملات مسکن می‌گیرد؟

این روزها بازار مسکن نیز مانند سایر بازارهای دیگر چشم‌ انتظار نتیجه برجام است، اما باید دید که این بازار پرتنش می‌تواند از برکات برجام استفاده کند یا نه؟

الهام صمدزاده/به گزارش تجارت‌نیوز، بازار مسکن این روزها به دلیل کاهش ساخت و ساز در شرایط بحرانی قرار دارد، اتفاقی که در عمل باعث ایجاد رکود تورمی در معاملات مسکن شده و بسیاری از متقاضیان مصرفی و سرمایه‌گذاری را به بازارهای موازی هدایت کرده است، اما در شرایط موجود برخی از صاحبنظران بر این باور هستند که در صورت تحقق برجام بازار مسکن هم از این روند سود خواهد برد و رونق بار دیگر به این بازار برگردد.کاهش معنادار ساخت مسکن و وعده‌های تو خالی ساخت مسکن ملی دست به دست هم داده تا این بازار در کما فرو رود و متقاضیان مصرفی و خانه اولی‌ها را دلسرد از خرید خانه کند. اما عامل دیگری که معاملات مسکن را متوقف کرده است، امید به احیای برجام است. تا قبل از مذاکرات برجامی، مالکان خانه، زیر بار فروش ملک خود نمی‌رفتند و امیدوار بودند که خانه همچنان گران شود. اما با شروع مذاکرات و ریزش قیمت دلار، خریداران دست نگه داشته‌اند و امیدوارند کاهش قیمت دلار، مسکن را هم ارزان کند. گویا در بازار مسکن همه چیز به نتیجه برجام گره خورده است. اما آیابرجام می‌تواند مسکن را ارزان کند؟

جستجوی ملک



نگران یافتن ملک مورد نظر خود نباشید

ما با استفاده از فایل هزاران مورد مسکن فروش و اجاره، فایل مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن خواهیم یافت.

چگونه فایل مورد نظر را پیدا کنیم

جهت یافتن فایل مسکن مورد نظر خود، با استفاده از فرم جستجو موجود در صفحات سایت اقدام به جستجوی فایل مسکن مورد علاقه خود نمائید.

آیا برای اتخاذ تصمیم بهتر نیاز به مشاوره یک حرفه ای دارید؟

مشاوران ما در هر لحظه آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه املاک می باشند

با ما تماس بگیرید!