مشاورین مسکن افق

مشاورین املاک تهران
با ما تماس بگیرید : 44706010

تاریخ: 1401-06-07

قیمت‌های نجومی اجاره روزانه خوابگاه‌های کارمندی

​اقتصادنیوز: تا دو سال پیش اجاره ماهانه یک تخت در خوابگاه‌های کارمندی در اتاق‌های 6 تخته حدود 400 هزار تومان بود اما امروز اجاره هر شب یک تخت در یکی از این خوابگاه‌ها از 100 هزار تومان آغاز می شود و براساس امکاناتی که دارند تا 500 هزار تومان هم می‌رسد.

به گزارش اقتصادنیوز اجاره‌های نجومی به خوابگاه‌های دانشجویی و کارمندی هم رسیده است، زمانی مقصد افراد مجرد که توان پرداخت افزایش کرایه خانه و رهن‌های چند صد میلیونی را نداشتند، خوابگاه‌های کارمندی بود، اما حالا هزینه یک ماه اقامت در این خوابگاه ها از 2 میلیون و 500 هزار تومان آغاز می‌شود و قیمت متوسط یک تخت در یک خوابگاه نزدیک به ایستگاه مترو در یک اتاق 6 تخته که امکانات متوسطی هم دارد حدود 3 میلیون و 500 هزار تومان است .البته قیمت‌ها از اقامتگاهی به اقامتگاه دیگر متفاوت است. امکانات این خوابگاه ها نیز متفاوت است. برخی پانسیون‌ها استفاده از وسایل موجود در اقامتگاه‌ها را هر زمان مجاز اعلام می‌کنند و برخی نیز استفاده از وسایل برقی را محدود به روزهای خاصی در هفته کرده‌اند.

جستجوی ملک



نگران یافتن ملک مورد نظر خود نباشید

ما با استفاده از فایل هزاران مورد مسکن فروش و اجاره، فایل مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن خواهیم یافت.

چگونه فایل مورد نظر را پیدا کنیم

جهت یافتن فایل مسکن مورد نظر خود، با استفاده از فرم جستجو موجود در صفحات سایت اقدام به جستجوی فایل مسکن مورد علاقه خود نمائید.

آیا برای اتخاذ تصمیم بهتر نیاز به مشاوره یک حرفه ای دارید؟

مشاوران ما در هر لحظه آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه املاک می باشند

با ما تماس بگیرید!