مشاورین مسکن افق

مشاورین املاک تهران
با ما تماس بگیرید : 44706010

تاریخ: 1401-06-14

مسکن تغییر مسیر داد/خرید خانه آرزوی ۷۵ ساله شد

مسکن، یکی از بزرگترین بخش‌های اقتصاد کشور است که بنا به اظهارنظر برخی کارشناسان بیش از ۸۰ درصد از ثروت مردم در این بخش قرار دارد. از نظر تولید ناخالص داخلی هم این بخش به‌طور مستقیم نزدیک به ۲۰ درصد برآورد شده است. بنابراین اعمال سیاست‌های کارآمد می‌تواند جان تازه‌ای به بازار در کما رفته دهد.

الهام صمدزاده/ به گزارش تجارت‌نیوز، بخش مسکن یکی از ارکان اصلی اقتصاد کشور به حساب می‌آید، بنابراین بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که اقتصاد ایران هیچ‌گاه وارد بخش رونق نمی‌شود مگر اینکه رونق در این بخش رخ دهد.با توجه به شرایط حاکم بر بازار، مسکن وارد یک دوره جدید شده که تا به امروز این دوران را تجربه نکرده بود. این نیاز احساس می‌شود که بازبینی دقیقی برای پیش‌بینی‌ها و قوانین موجود صورت بگیرد.

افزایش مدت زمان خرید خانه

متوسط زمان برای خرید خانه در گذشته ۲۰ الی ۲۵ سال بود. اما در شرایط فعلی اگر میانگین درآمد خانه را تا چند سال آینده در یک محدوده معین قرار دهیم و نرخ تورم رشد چندانی نداشته باشد. به یقین مدت زمان متوسط خرید خانه در صورت ملایم بودن شیب افزایش قیمت برای متقاضیان مصرفی ۷۶ ال ۷۵ سال رسیده است.

 

جستجوی ملک



نگران یافتن ملک مورد نظر خود نباشید

ما با استفاده از فایل هزاران مورد مسکن فروش و اجاره، فایل مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن خواهیم یافت.

چگونه فایل مورد نظر را پیدا کنیم

جهت یافتن فایل مسکن مورد نظر خود، با استفاده از فرم جستجو موجود در صفحات سایت اقدام به جستجوی فایل مسکن مورد علاقه خود نمائید.

آیا برای اتخاذ تصمیم بهتر نیاز به مشاوره یک حرفه ای دارید؟

مشاوران ما در هر لحظه آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه املاک می باشند

با ما تماس بگیرید!