مشاورین مسکن افق

مشاورین املاک تهران
با ما تماس بگیرید : 44706010

تاریخ: 1401-06-24

بازار داغ فروش آپارتمان های 60 متری در پایتخت

براساس آمارهای بانک مرکزی از تحولات بانک مرکزی امسال سهم آپارتمان های 60 تا 70 متر از فروش بیشتر شده همچنین آپارتمان هایی که زیر 3 میلیارد تومان ارزش دارند بیشترین سهم از معاملات مسکن را به خود اختصاص داده اند .

به گزارش اقتصادنیوز، براساس آمارهای منتشر شده از سوی بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در مرداد ماه ، سهم معاملات واحدهای مسکونی با ارزش زیر 3 میلیارد بیشترین سهم را از معاملات مسکن داشته است.

سهم کدام واحدهای مسکونی در معاملات بیشتر بود؟

از خرداد ماه امسال سهم واحد های مسکونی که زیر 3 میلیارد تومان معامله  شده اند بیشترین سهم را به خود اختصاص داده اند. این رکورد در اردیبهشت ماه به واحد های مسکونی زیر 2.5 میلیاردتومانی اختصاص داشت و در فروردین ماه به واحد های مسکونی با ارزش کم تر از دومیلیارد تومان .در فروردین ماه سهم واحد های مسکونی با ارزش 2 میلیارد تومان از معاملات مسکن در تهران 45.3 درصد بود. در این ماه بیشترین فراوانی خرید مربوط به متراژ 60 تا 70مترمربع و 50 تا 60 مترمربع به طور مشترک بود که به طور مساوی 15.2 درصد از معاملات را به خود اختصاص داده بودند .

جستجوی ملک



نگران یافتن ملک مورد نظر خود نباشید

ما با استفاده از فایل هزاران مورد مسکن فروش و اجاره، فایل مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن خواهیم یافت.

چگونه فایل مورد نظر را پیدا کنیم

جهت یافتن فایل مسکن مورد نظر خود، با استفاده از فرم جستجو موجود در صفحات سایت اقدام به جستجوی فایل مسکن مورد علاقه خود نمائید.

آیا برای اتخاذ تصمیم بهتر نیاز به مشاوره یک حرفه ای دارید؟

مشاوران ما در هر لحظه آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه املاک می باشند

با ما تماس بگیرید!