مشاورین مسکن افق

مشاورین املاک تهران
با ما تماس بگیرید : 44706010

تاریخ: 1401-08-16

چند ساختمان پرخطر ایمن سازی شد؟

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران می گوید ساختمان‌های دولتی در برابر مقاوم‌سازی مقاومت می‌کنند و نبود اعتبار را مطرح می‌کنند و اهمیت نمی‌دهند. سراغ همه این ارگان‌ها رفته‌ایم و دستور قضایی داریم و درصورت ادامه بی‌توجهی به اخطارها این ساختمان‌ها تعطیل می‌شود.

 به گزارش اقتصادنیوز هنوز لیست ساختمان های نا ایمن شهرتهران به طور رسمی منتشر نشده است ، اما مدیران شهری و اعضای شورای شهر تهران از شتاب در روند برخورد با ساختمان های نا ایمن پرخطر سخن می گویند . به گفته آنها مقاومت از سوی صاحبان ساختمان دولتی برای ایمن سازی بیش از ساختمان های عمومی دیگر است .

قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران یکی از نقاط پر خطر تهران که درحال ایمن سازی است را بازار تهران می داند ومی گوید :‌ برای ایمنی بازار تهران هر دو هفته یک بار جلسات منظم برگزار می‌شود، در این جلسات برنامه‌های اجرایی تهیه می‌شود و پیشرفت فعالیت‌های قبلی نیز پایش می‌شود. در حوزه برق و گاز بازار نیز اصلاحاتی انجام شده و روند ایمن‌سازی بازار رو به جلو است.

جستجوی ملک



نگران یافتن ملک مورد نظر خود نباشید

ما با استفاده از فایل هزاران مورد مسکن فروش و اجاره، فایل مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن خواهیم یافت.

چگونه فایل مورد نظر را پیدا کنیم

جهت یافتن فایل مسکن مورد نظر خود، با استفاده از فرم جستجو موجود در صفحات سایت اقدام به جستجوی فایل مسکن مورد علاقه خود نمائید.

آیا برای اتخاذ تصمیم بهتر نیاز به مشاوره یک حرفه ای دارید؟

مشاوران ما در هر لحظه آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه املاک می باشند

با ما تماس بگیرید!