مشاورین مسکن افق

مشاورین املاک تهران
با ما تماس بگیرید : 44706010

تاریخ: 1401-03-12

اتاق خواب مستر یا مستر خواب

آشنایی با اصلاحات رایج ملکی قسمت نوزدهم

اتاق خواب مستر که امروزه به یکی از مهم‌ترین آپشن‌های هتل‌ها، ویلاها و خانه‌های لوکس تبدیل شده است، در تعریف بزرگترین اتاق خواب یک خانه است که اغلب در اختیار والدین خانواده است و بسیاری از امکانات رفاهی مورد نیاز افراد خانواده را در خود گنجانده است. جایی که تخت خواب، کمد، کلوزت، مبل و سرویس بهداشتی جداگانه دارند.

ویژگی‌های خواب مستر

اتاق خواب مستر را می‌توان یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین قسمت‌های خانه یا ویلا برشمرد. بخشی از خانه که قرار است لحظات آرام و مرفهی را برای ساکنینش رقم بزند. به همین علت نیز به نحوی طراحی می‌شود که بتواند هم از نظر ظاهری و دکوراتیو و هم از نظر کارایی، انتظارات ساکنین را برآورده سازد.

  • ویوی ممتاز از محیط بیرون

    اغلب اتاق خواب‌های مستر به گونه‌ای طراحی می‌شوند که ویوی خوبی نسبت به محیط بیرون از خانه داشته باشند. استفاده از پنجره‌های بزرگ و پرده‌های نازک، این امکان را به طراحان می‌دهد تا به‌ویژه در مورد ویلاهایی با باغ‌های سرسبز و چشم‌نواز، دست بازی برای هنرنمایی داشته باشند.

  • متراژ بالا

    با توجه به این‌که یک اتاق خواب مستر قرار است بسیاری از امکانات رفاهی مورد نیاز را دارا بوده و محیط دل‌بازی برای ساکنینش باشد، اغلب در متراژ‌های به مراتب بالاتری نسبت به اتاق‌های دیگر ساختمان طراحی و ساخته می‌شود. ضمن این‌که اغلب برای این قبیل اتاق‌های فضایی نیز به‌عنوان تراس در نظر گرفته می‌شود.

  • برخورداری از امکانات و تجهیزات زندگی

    بسیاری از اتاق خواب‌های مستر به اغلب امکانات و تجهیزات رفاهی و لوکس مجهز هستند. سرویس بهداشتی و حمام در این اتاق‌ها، به اضافه تلویزیون، مبلمان نشیمن، سرویس کامل خواب، لوازم دکوری و غیره از جمله اولین ملزومات یک اتاق خواب مستر هستند.

    این در حالی است که برخی از اتاق خواب‌های مستر لوکس و مدرن، حتی به وان‌های مدرن و جکوزی، سیستم‌های صوتی فوق حرفه‌ای برای گوش دادن موسیقی، کتابخانه و شاید حتی صندلی راک هم مجهز شده‌اند. این یعنی، یک اتاق به کیفیت یک خانه مدرن، لوکس و کامل، که قرار نیست صرفا محیطی برای خواب باشد.

    اتاق خواب مستر، تعریف دقیقی از یک اتاق بزرگ برای زندگی است. گوش دادن موسیقی، خوردن یک فنجان قهوه در کنار همسر، تماشای زیبایی‌ها از پنجره، خواندن یک کتاب و هر چیزی که ممکن است به شما احساس آرامش و خوشبختی بدهد.

  • فضای کافی برای لوازم و امور شخصی

    اتاق خواب مستر چیست در پاسخ به این سوال باید گفت محیطی برای استراحت و خواب، تماشای تلویزیون، خواندن کتاب و کارهای روزمره‌ای از این دست، محلی برای نگهداری لباس‌ها و لوازم شخصی ما نیز خواهد بود. به‌ویژه که اغلب خانم‌ها، عاشق فضایی بزرگ و مجهز برای چیدن لباس‌ها و کفش‌های خود هستند.

    طبیعتا بانویی که قصد دارد در یک اتاق خواب مستر لوکس ساکن شود، لوازم و لباس‌های زیادی با خود به این آورده است و این لباس ها و لوازم، نیاز به فاضیی برای نگهداری، نظم‌دهی و ویترین هستند. با در اختصاص دادن فضایی مجزا در یک گوشه از اتاق به این امر، این نیاز مهم خانم‌ها نیز به خوبی پاسخ داده شده است.

جستجوی ملک



نگران یافتن ملک مورد نظر خود نباشید

ما با استفاده از فایل هزاران مورد مسکن فروش و اجاره، فایل مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن خواهیم یافت.

چگونه فایل مورد نظر را پیدا کنیم

جهت یافتن فایل مسکن مورد نظر خود، با استفاده از فرم جستجو موجود در صفحات سایت اقدام به جستجوی فایل مسکن مورد علاقه خود نمائید.

آیا برای اتخاذ تصمیم بهتر نیاز به مشاوره یک حرفه ای دارید؟

مشاوران ما در هر لحظه آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه املاک می باشند

با ما تماس بگیرید!