مشاورین مسکن افق

مشاورین املاک تهران
با ما تماس بگیرید : 44706010

تاریخ: 1401-05-23

برجام چه تاثیری بر قیمت مسکن می‌گذارد؟

بازار مسکن طی سال‌های اخیر نوسانات بسیاری را تجربه کرده و قیمت مسکن در سال‌های گذشته رشد قیمتی بالایی را تجربه کرده است. افزایش قیمت مسکن، تعداد معاملات را به شدت کاهش داده و حالا این نگرانی ایجاد شده که مبادا مسکن وارد دوره رکود تورمی شود.

 دو سناریو برای بازار مسکن می‌توان متصور شد. در صورت تحقق برجام، مسکن رونق خواهد یافت و با افزایش قیمت مواجه خواهیم شد.یت الله ستاریان با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در صورت عدم تحقق برجام مسکن به یک رکود تورمی عمیق می‌رود و این رکود تورمی دیگر با رونق عجین نخواهد شد.ستاریان با اعلام نقش دولت در بازار مسکن اذعان داشت: دولت باید تنها ابزار ساخت و به خصوص تامین زمین را بر عهده بگیرد. طبق آمار موجود تا به امروز هیچ دولتی نتوانسته بیش از ۴۰ الی ۵۰ هزار واحد مسکونی تولید کند. بنابراین در شرایط موجود نباید بخش خصوصی را از بازار مسکن برانیم بلکه با تخصیص ابزارهای مالی مناسب می‌توان بخش خصوصی را ترغیب به افزایش تولید مسکن کرد تا با گذشت زمان به راحتی بخش خصوصی بتواند نیاز مسکن کشور را تامین کند.

جستجوی ملک



نگران یافتن ملک مورد نظر خود نباشید

ما با استفاده از فایل هزاران مورد مسکن فروش و اجاره، فایل مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن خواهیم یافت.

چگونه فایل مورد نظر را پیدا کنیم

جهت یافتن فایل مسکن مورد نظر خود، با استفاده از فرم جستجو موجود در صفحات سایت اقدام به جستجوی فایل مسکن مورد علاقه خود نمائید.

آیا برای اتخاذ تصمیم بهتر نیاز به مشاوره یک حرفه ای دارید؟

مشاوران ما در هر لحظه آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه املاک می باشند

با ما تماس بگیرید!